اخبار کانادا

مقایسه درآمد زنان با مردان در کانادا

طبق جدیدترین مطالعات انجام شده، درآمد زنان و مردان علیرغم قوانینی که در کانادا برای مقابله با نابرابری وجود دارد، متفاوت است.

به گزارش تلویزیون مهاجر به نقل از narcity، مطالعات منتشر شده در کانادا درآمد متوسط افراد را در در سال 2019 مورد بررسی قرار داده است. این داده‌های آماری بر اساس سن، جنسیت و حتی استان دسته بندی شده است و اطلاعاتی در مورد درآمد ثبت کنندگان مالیات و افراد وابسته به آن‌ها در اختیار افراد گذاشته است.

متوسط درآمد هر فرد در کانادا درسال 2019 معادل 51.740 دلار بوده است که این رقم میان زنان و مردان یکسان نیست.

برای زنان، متوسط درآمد هر فرد 43.160 دلار و برای مردان، متوسط درآمد هر فرد 60.810 دلار با تفاوتی بیش از 17000 دلار بوده است.

job 1

متوسط درآمد گروه‌های مختلف سنی

بر اساس گروه سنی، بالاترین میانگین درآمد بین افراد 45 تا 54 سال است که درآمد مردان این گروه به طور متوسط 82.590 دلار و درآمد زنان به طور متوسط 56.680 دلار است.

دومین گروه سنی پردرآمد برای مردان کانادایی 55 تا 64 سال است که به طور متوسط 73.490 دلار درآمد دارند.

همچنین دومین گروه سنی پردرآمد برای زنان 35 تا 44 سال است که زنان در این جمعیت آماری به طور متوسط 53.540 دلار درآمد دارند.

بررسی‌های انجام شده در سطح استانی نشان می‌دهد که متوسط درآمد کل اهالی آلبرتا 52.710 دلار در سال 2019 بوده است و به نظر می‌رسد که بیشترین درآمد را هر سال به خودشان اختصاص می‌دهند.

 

عضو کانال تگرام مهاجر تی وی شوید.
کانال یوتیوب تلویزیون مهاجر را دنبال نمایید.
کانال اینستاگرام آسانترین راه ارتباط

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 0 میانگین: 0]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا