کودکانقصه فارسی

داستان کودکانه من آرزو دارم

زمان: 13 دقیقه | رده سنی: 6 تا 12 سال

خاله پگاه امشب با داستان من آرزو دارم به خونه های شما میاد. این قصه، داستان پس کوچکی به اسم نوید هست که از پدرش درباره معنی آرزو میپرسه. وقتی معنی اون رو می فهمه، آرزو های زیادی در ذهنش شکل میگیره. اما در نهایت متوجه میشه که برای رسیدن به آرزوهاش باید تلاش کنه.

این داستان بصورت موزیکال ضبط و ارائه شده و با توجه به محتوای ارزشمند اون، برای کودکان سنین 6 تا 12 سال توصیه میشود. در پایان هم لالایی موزیکال آرامش بخشی تقدیم به کودکان دلبند شما.

یک از راه های حفظ زبان و فرهنگ برای نسل آینده قصه گویی هست. متاسفانه امروزه پیدا کردن قصه های خوب و مفید برای رده های سنی پایین دشوار شده. لذا تلویزیون مهاجر طی توافقی با خانم پگاه رضوی، قصه گوی خوشنام ایرانی، داستانهای صوتی فارسی برای بچه های عزیز مهیا کرده تا دین خود را به زبان و فرهنگ پارسی ادا کرده باشه.

لطفا اگر قصه های صوتی رو برای بچه ها پخش می کنید در بخش نظرات عکس العمل اونها و نتیجه کار رو به ما بگین.

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 1 میانگین: 5]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا