اخبار کانادازندگی کانادایی

نسل جوان کانادا دارایی خود را در سال 2020 افزایش داد

تعداد قابل‌ توجهی از نسل جوان کانادایی، با وجود شیوع بیماری کووید-19، توانستند دارایی خود را در سال 2020 افزایش دهند. در گزارش جدیدی که اداره آمار کانادا آن را منتشر کرده تأثیر این همه‌گیری جهانی بر اوضاع مالی کانادایی‌ها بررسی شده است.

به گزارش تلویزیون مهاجر و به نقل از Narcity، در این گزارش مشخص شد که «تغییرات شگفت‌آوری» در وضعیت اقتصادی مردم کانادا حاصل شده و برخی از جوانان در دوران شیوع ویروس کرونا بیشتر از گذشته توانسته‌اند کسب درآمد کنند.

داده‌ها نشان می‌دهد که در سه‌چهارم ابتدای سال 2020 درآمد خانواده‌های کم‌درآمد حدود 36.8 درصد افزایش داشته است. در این گزارش آمده: «خانواده‌های جوان بیشترین درآمد را در این مدت داشته‌اند (9.8+ درصد)». این آمار مشخص می‌کند که در سال گذشته خانواده‌هایی که اعضای آنان زیر 35 سال بودند و با مبلغ سالیانه 220 هزار و 200 دلار «کمترین دارایی» را کسب کرده بودند توانستند بیشتر از گروه‌های دیگر دارایی‌شان را افزایش دهند.

تغییراتی که در این شرایط به وجود آمد بی‌مانند بود، به‌ویژه اینکه در این گزارش ذکر شده «ارزش اقدامات حمایتی دولت در دوران شیوع بیماری کووید-19 بیش از ضررهایی بود که به دستمزد و درآمد مردم وارد شد». این امر موجب «افزایش ارزش املاک و کالاهای مصرفی مثل خودرو، لوازم خانگی و وسایل الکترونیکی» شد و در نهایت قیمت آنها از بدهی‌های مردم پیشی گرفت.

به‌علاوه تعطیلی‌های سراسری، قرنطینه و همچنین اعمال محدودیت‌هایی برای انجام امور غیرضروری باعث شد تا جوانان کمتر هزینه کنند و بیشتر پول خود را پس‌انداز کنند.

عضو کانال تگرام مهاجر تی وی شوید.
کانال یوتیوب تلویزیون مهاجر را دنبال نمایید.
کانال اینستاگرام آسانترین راه ارتباط

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 2 میانگین: 4.5]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا