اخبار کانادااخبار
موضوعات داغ

بلاخره مرزهای کانادا باز شد

امکان ورود به کانادا برای دانشجویان

باز شدن مرزهای کانادا بعد از ۵ ماه

بلاخره بعد چندین ماه بسته بودن مرز های کانادا، دوباره ورود مسافران و دانشجویان از سر گرفته شد. کانادا از ماه مارس مرزهای خود را بر روی مسافران و دانشجویان بسته بود. اکنون این کشور بعد از ۵ ماه مرزهای خود را با شرایطی بازگشایی کرده است.

 ورود دانشجویان بین‌المللی به کانادا

در چند ماه اخیر، فقط دانشجویانی که قبل از ۱۸ مارس استادی پرمیت خود را دریافت کرده بودند، اجازه ورود به کانادا را داشتند. اما دیروز وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا اعلام کرد، از ۲۰ اکتبر همه دانشجویانی که حضور در کلاسشان الزامیست، و دانشگاه یا کالج آنها DLI معتبر دارد، می توانند به کانادا وارد شوند.

 

باز شدن مرزهای کانادا

شیوع کرونا شرایط سختی را برای علاقمندان تحصیل در کانادا ایجاد کرده بود، طوری که بسیاری از آنها ناچار شدند، خارج از مرزهای کانادا بصورت آنلاین در کلاسها شرکت کنند. از طرفی کانادا در حال از دست دادن درآمد قابل توجهی بود که از طرف دانشجویان بین المللی بدست می‌آورد.

اجازه ورود اقوام و بستگان به کانادا

پیام امروز مارکو مندچینو، وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا مبنی بر اینکه، اعضای خانواده افراد مقیم کانادا و شهروندان کانادایی اجازه ورود به کانادا را دارند، بسیاری را خرسند کرد.

اعضای خانواده افراد مقیم کانادا که ویزای توریستی دارند، دوباره میتوانند برای دیدار با اعضای خانواده خود از مرزهای کانادا وارد این کشور شوند. افراد خانواده شامل گروه های زیر میشود.

  • پدر و مادر
  • فرزندان ( با/بدون وابستگی به والدین)
  • خواهران و برادران
  • همسر
  • پدربزرگ و مادر بزرگ ها

بسته بودن مرز آمریکا کانادا

مرز بین آمریکا و کانادا همچنان تا تاریخ ۲۱ اکتبر بسته برروی سفر های غیر ضروری بسته خواهد ماند. در روز ۲۱ اکتبر تصمیم گیری خواهد شد که محدودیت ها ادامه یابد یا حذف شود.

قرنطینه افرادی که وارد کانادا می‌شوند

دانشجویان و اعضای خانواده که به کانادا وارد میشوند باید به مدت ۱۴ روز خود را قرنطینه کرده و با هیچ کس بصورت مستقیم و فیزیکی در ارتباط نباشند.

اجازه ورود به کانادا

ادامه برنامه های مهاجرتی کانادا

اداره مهاجرت کانادا با سرعت بیشتر در حال بررسی پرونده های مهاجرتی، اسپانسرشیپ همسر، اکسپرس انتری و سایر برنامه‌های مهاجرتی استانی است.

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرد:  در دو هفته گذشته یکی از پر بارترین دوره های جذب مهاجر را پشت سر گذاشته ایم. طوریکه طی دو هفته ۱۲۶۰۰ دعوتنامه برای متقاضیان مهاجرت صادر شده است.

برای دریافت روزانه خبر ها عضو کانال تلگرام تلویزیون مهاجر شوید.

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 33 میانگین: 3.9]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا