کاریابی در کانادا و آمریکا

مشاغل آسان برای مهاجرت به کانادا

پس از مهاجرت به کانادا، می‌توانید مطمئن باشید که به سادگی می‌توانید شاغل شوید. شاید این شغل با صلاحیت‌های حرفه‌ای شما همخوانی نداشته باشد، اما به طور قطع، یکی از مشاغل مورد نیاز کانادا، با دستمزد مناسب و آینده شغلی روشن خواهد بود. در این مطلب تلویزیون مهاجر 10 عنوان شغلی را به شما معرفی می کند.

راننده کامیون (سالانه $50,000 – $100,000)

تنها چیزی که نیاز دارید گواهینامه است، که کسب آن حدود $3,000 برای شما تمام می‌شود. رانندگان کامیونی که مالک خودرو هستند، می‌توانند کسب‌وکار خودشان را ایجاد کنند و درآمد بالایی داشته باشند.

دستیار اجرایی (سالانه $50,000)

این شغل به مهارت یا تحصیلات خاصی نیاز ندارد، و عموماً نیازمند دانش اولیه از برنامه‌های کامپیوتری است.

asis

راننده اوبر (ساعتی $20)

یک خودرو تهیه کنید و راننده اوبر شوید. مزیت شغلی: می‌توانید طبق یک برنامه کار کنید و ساعتی $20 دلار درآمد داشته باشید.

دستیار عمرانی (سالانه $30,000-60,000)

به هیچ تحصیلات یا آموزشی نیاز ندارید. علاوه بر این، از دستیار برقکاری تا برقکاری برای شما امکان ارتقای شغل و در نتیجه افزایش دستمزد وجود دارد.

نمایندگی خدمات مشتری (سالانه $25,000-$50,000)

می‌توانید در دفتر خدمات تلفن، با محیطی تمیز و گرم کار کنید و درآمد معقولی داشته باشید. برای کسب این شغل صرفاً به زبان انگلیسی خوب و تجربه کاری نیاز خواهید داشت.

service

پرستار کودک (ساعتی $17)

استخدام پرستار کودک در کانادا کاملاً رایج است. به سادگی می‌توانید این شغل را کسب کنید و درآمد خوبی داشته باشید.

متصدی بار

هر بار به متصدی نیاز دارد. متصدی‌های بار به این دلیل که انعام دریافت می‌کنند، عموماً حقوق ثابت و بالایی ندارند. بنابر این، ممکن است گاهی پول خوبی به دست بیاورید و گاهی خیر. اما این نکته را بیاد داشته باشید: این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کسب شغل در کاناداست.

bar

کارگر ساده

این شغل به لحاظ کار فیزیکی و دستمزد بهترین گزینه نیست، اما به دست آوردنش ساده است. حقوق متوسط سالانه کارگر ساده تقریباً $29,250 است.

دستیار فروش

فروشگاه‌های کوچک و بزرگ همیشه به دستیار فروش نیاز دارند. کارگران با تجربه می‌توانند سالانه $40,950 درآمد داشته باشند. مدیران فروشگاه‌ها سالانه تا $55,000 درآمد دارند.

sale

نماینده فروش

این یکی از ساده‌ترین مشاغلی است که می‌توانید در کانادا به دست بیاورید، برای اینکه بیشتر مدیران اهمیتی به پیش‌زمینه، تحصیلات و… شما نمی‌دهند. تنها کاری که آن‌ها از شما می‌خواهند این است که محصولاتشان را بفروشید و برای این کار به شما آموزش می‌دهند.

 

عضو کانال تگرام مهاجر تی وی شوید.
کانال یوتیوب تلویزیون مهاجر را دنبال نمایید.
کانال اینستاگرام آسانترین راه ارتباط

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 2 میانگین: 4.5]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

‫2 نظر از خوانندگان

  1. سلام من حدود شانزده سال سابقه کار اداری (کارمند.شهردار.مدیرعامل )دارم واقعاً میتونم اونجا یه کار خوب و آبرومند با درآمد خوب داشته باشم..

    1. سلام دوست عزیز تعریف هر کسی از شغل و درآمد مناسب متفاوت هست برای همین نمیتونیم به این سوال پاسخ بدیم . ولی قطعا اگر زبانتون در سطح خوب باشه و تخصصی داشته باشید رسیدن به شغل با درآمد خوب کار سختی نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا