اخبار استرالیااخبار

کاهش رشد ویروس کرونا با اسپری بینی

ساخت اسپری بینی در استرالیا برای کاهش رشد کرونا

ساخت اسپری بینی در استرالیا که رشد کرونا را کاهش می دهد

شرکت بیوتکنولوژی استرالیایی به نام Ena Respiratory اعلام کرد: اسپری بینی ای که برای تقویت سیستم ایمنی بدن انسان برای مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا تولید می کند، در مطالعه اخیر بر روی حیوانات نیز مورد آزمایش قرار گرفت  و در نتیجه این آزمایش مشخص شد که این اسپری رشد ویروس کرونا در حیوانات را کاهش می دهد.

بر طبق گزارش رویترز، در این مطالعه این محصول با نام INN-051، روی موش خرماها یا راسوها آزمایش شد و مشخص گردید که این محصول می تواند به عنوان مکمل واکسن ها استفاده شود و تکثیر ویروس عامل کووید-19 را تا 96 درصد کاهش دهد. لازم به ذکر است این مطالعه توسط آژانس دولتی انگلستان و بهداشت عمومی انگلستان انجام شد.

کرونا در استرالیا

این شرکت همچنین اعلام کرد به شرط موفقیت آمیز بودن مطالعات در رد سمی بودن دارو و تأیید نظارتی، در کمتر از 4 ماه آمادگی آزمایش INN-051 روی نمونه های انسانی را نیز دارد.

این شرکت برای تولید اسپری بینی 11.7 میلیون دلار استرالیا فراهم کرده است. سرمایه گذاران نیز شامل شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر Brandon Capital Ltd، دولت فدرال استرالیا، صندوق های بازنشستگی و غول بیوتکنولوژی CSL Ltd هستند.

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 18 میانگین: 3.9]

تحریریه مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا