اخبار کانادااخبار

کمک هزینه انتاریو به مشاغل آسیب دیده

کمک 300 میلیون دلاری انتاریو به مشاغل آسیب دیده

کمک 300 میلیون دلاری انتاریو به مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا

داگ فورد نخست وزیر انتاریو اعلام کرد به مشاغلی که تحت تأثیر محدودیت های اخیر برای جلوگیری از شیوع کووید_19 آسیب دیده اند، 300 میلیون دلار کمک خواهد کرد.

دولت انتاریو روز جمعه اعلام کرد به دلیل افزایش تعداد مبتلایان به کووید_19، محدودیت های گام دوم در منطقه پیل تورنتو و اتاوا اعمال خواهد شد.

این محدودیت ها شامل بستن سالن های غذاخوری داخل رستوران ها، تعطیلی سالن های ورزشی و محدودیت های سختگیرانه در مورد تجمعات در فضاهای بسته می شود. لازم به ذکر است این محدودیت ها برای مدت 28 روز ادامه خواهد داشت و بعد از این مدت نیز مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

داگ فورد همچنین بیان کرد از هزینه های زیادی که این محدودیت ها برای مشاغل کوچک به همراه دارد، آگاه است.

وی همچنین افزود: «من می دانم که این محدودیت ها برای کسب و کارهایی که در حال حاضر نیز با مشکلاتی مواجه اند، چه پیامدهایی خواهد داشت. من از آغاز شیوع این ویروس برای جبران این شرایط تلاش کرده ام  و به خاطر شما نیز به این تلاش ادامه خواهم داد. من تمام توان خود را برای حمایت از شما به کار خواهم گرفت و هیچگاه فداکاری های شما را فراموش نخواهم کرد.»

کمک هزینه انتاریو

فورد، راد فیلیپس، وزیر دارایی انتاریو را موظف کرده است تا برای حمایت از کسب و کارهای کوچک 300 میلیون دلار اختصاص دهد. وی افزود: «این بودجه به کسب و کارهای کوچک کمک خواهد کرد تا هزینه های ثابت خود را طی این دوره 28 روزه مدیریت کنند.»

از جمله این کمک ها می توان به معافیت از مالیات بر املاک استانی و شهرداری و همچنین قبوض برق و گاز اشاره کرد. داگ فورد با بیان اینکه در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را منتشر خواهد کرد، افزود: «این بودجه در اسرع وقت تأمین خواهد شد.»

راد فیلیپس گفت با شهرداران مناطق آسیب دیده در مورد نحوه انتقال کمک ها صحبت کرده است. وی اضافه کرد: «برای حصول اطمینان از اعمال تخفیف مالیات بر املاک در بخش های استانی و شهرداری، با شهردار واتس، شهردار توری و شهردار براون در مورد ساز و کار مالیات بر املاک صحبت کردیم. آن ها حاضر به همکاری با ما هستند.» «ریکفورد، وزیر نیرو و از همکاران من در کابینه نیز در حال بررسی برنامه هایی در مورد چگونگی کاهش یا تأمین هزینه های انرژی از جمله گاز و برق است.»

داگ فورد بیان کرد درباره این موضوع با کریستیا فریلند، وزیر دارایی فدرال مذاکره کرده است و هر دو راجع به ضرورت حمایت از کسب و کارهایی که در اثر تعطیلات اخیر آسیب دیده اند، توافق داشتند.

کمک هزینه انتاریو

وی به وعده دولت در روز جمعه مبنی بر ادامه حمایت ها در هزینه اجاره، یارانه دستمزد و وام برای کسب و کارهای آسیب دیده اشاره کرد و گفت: «دولت فدرال مطلع است که این وضعیت تا چه اندازه جدی است و این بسته حمایتی کمک قابل توجهی به این شرایط خواهد کرد.»

داگ فورد تصمیم برای اعمال مجدد برخی محدودیت های گام دوم را دشوارترین تصمیم از رمان روی کار آمدن خود توصیف کرد و از مردم تقاضا کرد برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده به تلاش های خود ادامه دهند.

وی همچنین بیان کرد: «وقتی با زندگی مردم سر و کار داریم، مسئله برای من بسیار جدی است. همه ما می توانیم در این شرایط به یکدیگر کمک کنیم.»

داگ فورد بر این نکته تأکید کرد که «در حال حاضر همه دنیا تحت تأثیر این معضل است و در برخی موارد این وضع را نادیده گرفته اند. اما پیامدهای این سهل انگاری به شکل بدتری به آن ها بازگشته و آن ها را متحمل آسیب هایی کرده است. اما ما از پس این شرایط بر خواهیم آمد و قوی تر از پیش باز خواهیم گشت.»

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 3 میانگین: 5]

تحریریه مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا