اخبار کانادا

با پست کانادا نامه مجانی بفرستید

اداره پست کانادا سرویسی ارائه کرده که از طریق آن می‌توانید برای عزیزان‌تان به صورت مجانی نامه ارسال کنید. این اداره اعلام کرد کانادایی‌ها در طول این چند هفته می‌توانند بدون صرف هزینه نامه دریافت کنند. هشتگ خلاقانه #WriteHereWriteNow با هدف خوشحال کردن دیگران با ارسال نامه به آنها ساخته شده است.

به گزارش تلویزیون مهاجر و به نقل از Narcity، در وب‌سایت اداره پست کانادا نوشته شده: «شما می‌توانید از طریق نامه به دیگران بگویید به فکرشان هستید و عکس یا نقاشی‌ای از کودک‌تان را در نامه بگذارید و بفرستید. می‌توانید طرح عاشقانه‌ای بکشید و آن را برای عزیزان‌تان ارسال کنید. این کار فقط 10 دقیقه زمان خواهد برد.»

برای این منظور پست کانادا کارت پستال هایی را از اول ماه مارچ به صندوق پستی منازل ارسال میکند تا همگی بتوانند با پر کردن آن بدون نیاز به پرداخت هزینه برای هر کسی که دوست دارند نامه ارسال کنند .

post

این اداره خاطرنشان کرده که فرستادن نامه برای آنهایی که دوست‌شان دارید بسیار آسان است و به مردم کانادا این امکان را می‌دهد تا با روند گام‌به‌گام فرستادن نامه نیز آشنا شوند. برای این کار به تمبر و پاکت نامه احتیاج دارید. در مرحله بعد هم می‌توانید آدرس شخص مورد نظر خود را روی پاکت بنویسید.

اگر تنها بخشی از آدرس را دارید، کارمندان اداره پست به شما کمک می‌کنند به آدرس کامل دست یابید. در مرحله آخر نیز باید نامه خود را در صندوق پست بیندازید یا به اداره پست بروید و بقیه کارها را خودشان انجام خواهند داد.

 

عضو کانال تگرام مهاجر تی وی شوید.
کانال یوتیوب تلویزیون مهاجر را دنبال نمایید.
کانال اینستاگرام آسانترین راه ارتباط

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 5 میانگین: 4.2]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا