اخبار کانادااخبار

نتایج پذیرش جدید جزیره پرنس ادوارد

صدور 211 دعوتنامه در پذیرش جدید جزیره پرنس ادوارد

جزیره پرنس ادوارد برای 211 متقاضی دعوتنامه صادر کرد

در پذیرش جدیدی که جزیره پرنس ادوارد در تاریخ 15 اکتبر برگزار کرد، 211 متقاضی دعوتنامه دریافت کردند. برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد در مجموع برای 184 متقاضی در گروه های اکسپرس انتری و Labour Impact دعوتنامه صادر کرد. 27 دعوتنامه دیگر نیز برای متقاضیان گروه مهاجرتی Business Impact صادر شد. حداقل امتیاز متقاضیان در این پذیرش 97 بوده است.

لازم به ذکر است برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد، بخشی از برنامه های مهاجرت استانی کانادا است که به برخی از استان ها و مناطق کانادا این اجازه را می دهد تا سالیانه تعداد معینی از متقاضیان مهاجرت را برای أخذ اقامت دائم، گزینش کنند.

اکسپرس انتری جزیره پرنس ادوارد

دسته اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد در ارتباط با سیستم اکسپرس انتری فدرال است و به این استان اجازه می دهد تا متقاضیان گروه های تجربه کار کانادایی، برنامه پیشه وران ماهر فدرال و برنامه نیروی کار ماهر فدرال را برای اقامت دائم گزینش کنند.

متقاضیانی که از سوی استان انتخاب می شوند، 600 امتیاز اضافی را در سیستم جامع رتبه بندی کسب می کنند که با این امتیاز اضافی، در دوره های بعدی حتماً دعوتنامه دریافت خواهند کرد.

دسته Labour Impact

دسته مهاجرتی Labour Impact مختص اتباع خارجی است که از طرف کارفرمایی که در جزیره پرنس ادوارد اقامت دارد، پیشنهاد کاری معتبر دارند و از حمایت وی برخودارند. گفتنی است این دسته ارتباطی به سیستم اکسپرس انتری ندارد. دسته مهاجرت Labour Impact خود به سه زیرمجموعه از جمله Skilled Worker، Critical Worker و International Graduate تقسیم می شود.

دسته Business Impact

حداقل امتیاز expression of interest متقاضیان در دسته Business Impact، امتیاز 184 بوده است. حداقل امتیاز متقاضیان گروه های اکسپرس انتری و Labour Impact اعلام نشده است.

این دعوتنامه ها از طریق مسیر مهاجرتی به نام Work Permit Stream صادر شده اند. این مسیر مهاجرتی مختص کارآفرینانی است که به راه اندازی کسب و کار در جزیره پرنس ادوارد علاقه دارند. کسانی که می خواهند از طریق اکسپرس انتری، Labour Impact و یا Business Impact از سوی استان انتخاب شوند، ابتدا می بایست علاقه خود را از طریق ارائه expression of interest اعلام کنند.

سپس متقاضیانی که واجد شرایط هستند، در صف انتظار اکسپرس انتری قرار می گیرند و بر اساس پاسخ های خود در فرم ابراز علاقه، رتبه بندی می شوند. لازم به ذکر است نامه ابراز تمایل به مثابه درخواست قلمداد نمی شود و صرفاً نشان دهنده تمایل متقاضی به برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد است که وی را برای گزینش در نظر بگیرد. پس از آن متقاضیان با بالاترین امتیازها در طی پذیرش های ماهانه ای که برگزار می شود، برای درخواست اقامت دائم دعوتنامه دریافت می کنند.

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 5 میانگین: 4.2]

تحریریه مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا