اخبار کانادااخبار

اجازه کار به دارندگان ویزای توریستی کانادا

قانونی موقت ولی فرصتی عالی

کار در کانادا برای توریست ها

در اقدامی منحصر به فرد، اداره مهاجرت و شهروندی کانادا طی شرایطی به دارندگان ویزای ویزیتوری کانادا، اجازه کار در این کشور را داد. بعد از همه گیری کرونا بسیاری از افرادی که با ویزای توریستی به کانادا آمده بودند به دلیل لغو پرواز ها امکان بازگشت به کشور خود را نداشتند. از آنجا که معمولا این افراد برنامه ریزی کوتاه مدت برای سفر به کانادا را داشته اند، حالا با مشکلات مالی ناشی از طولانی شدن سفر مواجه شده اند.

بر اساس این قانون موقت جدید همه افرادی که با ویزای توریستی از کشور های دیگر در حال حاضر در کانادا هستند می توانند درخواست اجازه کار (ورک پرمیت) بدهند. بصورت معمول طبق قوانین کانادا افرادی که ویزای ویزیتوری دارند اجازه کار در کانادا را ندارند.

این قانون افرادی را که تا کنون در کانادا با اجازه کار( ورک پرمیت ) حضور داشته اند و حالا اجازه کار آنها باطل شده از طرفی امکان برگشت به کشورشان را هم ندارند، کمک می کند تا همچنان به جای تبدیل شدن به ویزیتور دوباره ویزای کار خود را تمدید کنند.

اجازه کار کانادا برای توریست ها

قانون موقت جدید شامل افرادی که با سوپر ویزا و ویزای ویزیتوری بیزنس در کانادا هستند هم میشود. شرایط هم که اداره مهاجرت کانادا برای کار در کانادا مشخص کرده شامل وارد زیر میشود.

  1. متقاضی قبل از 24 آگوست قانونا در کانادا با ویزای موقت ساکن بوده باشند.
  2. پیشنهاد کار از کارفرمای کانادایی داشته باشد.
  3. بتواند تا 31 مارس 2021 درخواست ورک پرمیت هماه با LMIA ارائه دهد.

این فرصت موقت این امکان را به افرادی که با ویزای توریستی در کانادا به سر می برند می دهد، تا شانس خود را قانونا برای گرفتن جاب آفر امتحان کنند و در صورت تمایل یک گام به اخذ اقامت کانادا نزدیک تر شوند.

در وبسایت گپ مهاجرتی بخشی برای طرح سوال و جواب مرتبط با ویزای توریستی کانادا در شرایط کرونا ایجاد شده. شمال هم میتوانید سوالات خود را در این بخش مطرح کنید.

برای دیدن جزئیات بیشتر وبسایت سی آی سی نیوز را ببینید.

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 27 میانگین: 4.3]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا