اخبار آمریکاآمریکا

گرین کارت آزاد شد

لغو فرمان ممنوعیت ورود متقاضیان گرین کارت توسط بایدن

جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده رسما اقدامات اجرایی دولت پیشین آمریکا از جمله ممنوعیت ورود متقاضیان گرین کارت به این کشور را لغو کرد.

به گزارش تلویزیون مهاجر به نقل از گاردین،  ترامپ رئیس جمهور پیشین ایالات متحده به بهانه حمایت از کارگران آمریکایی در جریان بحران بیکاری شیوع ویروس کرونا در این کشور ورود بسیاری از متقاضیان گرین کارت به  ایالات متحده را ممنوع کرده بود.

ولی امروز جو بایدن با رد استدلال دولت پیشین در مقابله با بحران بیکاری این ممنوعیت را لغو کرد. رئیس جمهور ایالات متحده  اظهار کرد: این ممنوعیت از دوباره بهم پیوستن خانواده‌ها در خاک ایالات متحده جلوگیری می‌کند و به کسب و کارها در این کشور لطمه خواهد زد.

کارت

این اعلامیه  جدید بخش هایی از ممنوعیت دوران ترامپ را لغو می کند ، اما ممنوعیت ویزای کار همچنان ادامه دارد ، اگرچه قرار است در پایان ماه مارس منقضی شود.

جو بایدن برخی اقدامات مختلف مثل قطع بودجه شهرهای مختلف که از سوی ترامپ وضع شده بود لغو کرد.

در اعلامیه ماه دسامبر ، ترامپ ادعا کرده بود : “پذیرش کارگران در چندین دسته ویزای غیرمهاجرتی همچنین خطر جابجایی و محروم کردن کارگران ایالات متحده در طول بهبود اقتصادی پس از شیوع COVID-19 را به همراه خواهد داشت .

بایدن از ماه میلادی گذشته و پس از ورود به کاخ سفید، دهها فرمان اجرایی ترامپ را لغو کرده است که آزادی گرین کارت و آسان شدن مهاجرت به آمریکا جدید ترین اقدام وی می باشد.

عضو کانال تگرام مهاجر تی وی شوید.
کانال یوتیوب تلویزیون مهاجر را دنبال نمایید.
کانال اینستاگرام آسانترین راه ارتباط

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 1 میانگین: 5]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا