مهاجرت به آمریکاآمریکا

راهنمای ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا 2022

آموزش رایگان ثبت نام لاتاری آمریکا + عکس

لاتاری گرین کارت آمریکا

هر ساله در میانه های مهرماه ثبت نام برای لاتاری آمریکا شروع میشود، تا علاقمندان مهاجرت به آمریکا در قالب یک قرعه کشی انتخاب شده و پس از احراز شرایط لازم به آمریکا سفر کرده و گرین کارت این کشور را دریافت کنند. از آنجا که ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا نیازی به وکیل نداشته و بسیار ساده توسط هر فردی که حتی دیپلم دبیرستان دارد قابل انجام است. تصمیم گرفتیم برای اولین بار آموزش تکمیل فرمهای لاتاری را به زبان فارسی همراه با عکس در وبسایت تلویزیون مهاجر قرار دهیم و در پایان این نوشته با لینک مستقیم به سایت اصلی لاتاری هدایت خواهید شد.

*هر گونه لینک دادن به این صفحه و ارسال این صفحه و آدرس آن برای دوستانتان بلا مانع است.

لاتاری گرین کارت چیست ؟

ایالات متحده آمریکا هرساله با روشی به نام قرعه کشی گوناگونی برای گرین کارت حدود پنجاه هزار مهاجر از ملیت های مختلف که هنوز در آمریکا اقلیت هستند را جذب این کشور می نماید. جذب این مهاجران با هدف حفظ گوناگونی نژاد و فرهنگ در ایالات متحده آمریکا انجام می گردد. تعداد مهاجرانی که هرساله در قرعه کشی گرین کارت پذیرفته میشوند 55 هزار نفر است. یکی از محاسنی که لاتاری نسبت به سایر روشهای مهاجرتی در کشور های دیگر دارد این است که شما از ابتدا گرین کارت را دریافت خواهید کرد که به منزله اقامت دائم آمریکا می باشد.

لاتاری چیست

رفع مسئولیت: تلویزیون مهاجر هرگز شخصی را به مهاجرت تشویق نمیکند. این راهنما صرفا نقش خودآموز داشته تا از صرف هزینه های چندصد هزار تومانی برای پر کردن چند فرم و ارسال اطلاعات شخصی و مهم خود برای سایرین اجتناب کنید.

هزینه شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا

شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت پول ندارد. در صورتیکه در وبسایتی که قصد ثبت نام دارید از شما پول درخواست شد، مطمئن باشید که در یک وبسایت جعلی هستید که شبیه وبسایت اصلی لاتاری ساخته شده است. آدرس اصلی وبسایت لاتاری امریکا در انتهای همین نوشته برای شما درج خواهد شد.

مهلت شرکت در لاتاری آمریکا

لاتاری 2022 آمریکا امسال از 7 اکتبر 2020 شروع شده و فرمها تا تاریخ 10 نوامبر 2020 دریافت خواهند شد. اما از آنجا که زمان مرجع اعلام شده به وقت واشنگتن پایتخت آمریکاست، توصیه میشود برای اینکه از اشتباه جلوگیری شود حداکثر تا روز قبل یعنی 9 نوامبر فرم های خود را ارسال کرده باشید.

شرایط شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا

برای شرکت در لاتاری گرین کارت آمریکا شرط زبان و مدارک بالای تحصیلی وجود ندارد تنها شروط شرکت در قرعه کشی موارد زیر است.

  • دارا بودن پاسپورت معتبر
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم دبیرستان
  • متولد یکی از کشور های واجد شرایط شرکت در لاتاری باشید (ایران همچنان در لیست کشورهای واجد شرایط لاتاری هست)

به همین سادگی! با توجه به محدودیت پذیرش از هر کشور توصیه میشود در صورتی که هنوز پاسپورت ندارید، برای مهاجرت مطمئن نیستید یا دیپلم دبیرستان را اخذ نکرده اید در این قرعه کشی شرکت نکنید!

لاتاری گرین کارت 2022 و حکم ترامپ

طی چند سال گذشته پس از صدور حکم دونالد ترامپ مبنی بر توقف ورود شهروندان چند کشور منجمله ایران به خاک ایالات متحده آمریکا، تصور آن میرفت که از شرکت ایرانیان در قرعه کشی گرین کارت جلوگیری شود. اما نه تنها منعی برای شرکت ایرانیان وجود ندارد بلکه طی چندین سال بسیاری از ایرانیان توانستند اقامت دائم آمریکا را دریافت کنند. لازم به ذکر است نام قرعه کشی امسال 2022 است چرا که شخص در صورت قبولی در سال 2022 میتواند وارد آمریکا شود.

روش ثبت نام لاتاری آمریکا ( تصویری )

قبل از شروع تکمیل فرمها، پاسپورت معتبر همه اعضای خانواده در دسترس باشد. پاسپورت خود شما و همسر و فرزندان کمتر از 21 سال (در صورت وجود). کد پستی 10 رقمی هم جز مواردی هست که سوال میشود. همینطور باید فایل عکسهای خود را با شرایطی که در ذیل گفته میشود آماده داشته باشید. حالا یکبار بطور کامل تا انتها این راهنما را بخوانید، سپس روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد صفحه اصلی لاتاری شوید.

وبسایت رسمی لاتاری گرین کارت 2022

بعد از کلیک روی لینک بلا وارد صفحه اصلی لاتاری خواهید شد. حالا همانطور که در زیر با دایره قرمز مشخص شده روی دکمه سبز بزنید.وبسایت رسمی لاتاری آمریکا

پس از کلیک بر روی دکمه سبز در وبسایت لاتاری به صفحه دیگری هدایت خواهید شد که برای جلوگیری از ورود ربات ها و نرم افزار های مزاحم تعبیه شده. کافیست کدی که به شما نشان داده میشود را وارد کرده و دکمه submit را مانند تصویر پایین بزنید تا ثبت نام شروع شود.

ورود به سایت لاتاری

از این لحظه ثبت نام شما شروع میشود و فقط 30 دقیقه وقت دارید. اگر طی 30 دقیقه موفق به تکمیل فرم نشوید سیستم شما را به اجبار بیرون می کند و بایستی دوباره از نو شروع کنید. بخش اول اطلاعات شخص شما را نیاز خواهد داشت.

1- نام و نام خانوادگی : از چپ به راست نام خانوادگی، سپس نام کوچک شما و بعد هم نام میانی معمولا ایرانی ها نام میانی ندارند اگر شما هم همینطور هستید مستطیل راست را خالی گذاشته و تیک مربع زیر آنرا بزنید.

(نکته : اگر مثلا نام کوچک شما دو قسمتی است. مانند: علیرضا. همه را در بخش نام کوچک بنویسید و آنرا نام میانی محسوب نکنید).

2- جنسیت شما : مرد یا زن بودن خود را با دکمه مربوطه مشخص نمایید.

3- تاریخ میلادی تولد شما : از روی پاسپورت خود دقیقا، ابتدا از سمت چپ دو رقم ماه ( مثلا اگر ماه تولد جولای بود، میشود 07 ) سپس دو رقم روز تولد و سپس چها رقم سال تولد خود را وارد کنید.

4- شهر محل تولدتان با نحوه املایی که در پاسپورتتان آمده است.

تکمیل فرم لاتاری بخش اول

5- کشور محل تولد یعنی ایران

6- اگر متولد ایران هستید این گزینه روی Yes باقی بگذارید.

7- حالا دوباره نام و مشخصات خود را مانند بخش اول بر اساس پاسپورت تکمیل کنید( برای ایرانیان معمولا این بخش عینا مانند قسمت اول خواهد شد). سپس شماره پاسپورت خود را وارد کنید. پس از آن ناریخ انقضای پاسپورت را به میلادی وارد نمایید.

تکمیل فرمهای لاتاری قسمت دوم

در ادامه نام کشور محل صدور گذرنامه خود را انتخاب کنید.

8- و بلاخره آپلود عکس لاتاری: عکس خود را اینجا آپلود کنید و مشخصات عکس لاتاری را در انتهای همین نوشته بخوانید.

ثبت نام لاتاری 2022

9- آدرس پستی شما : قسمت a اختیاری هست و لازم نیست پر بشه دو خط بعد آدرس هست سپس نام شهر ، بعد استان و نهایتا کدپستی 10 رقمی را نوشته و نام کشور را انتخاب کنید. لطفا راهنمای چند حطی تبدیل آدرس فارسی به ایرانی را زیر بخوانید.

نوشتن آدرس به انگلیسی

*مهم: اصولا نحوه نوشته آدرس در ایران از نام کشور شروع شده و به پلاک ختم خواهد شد. اما در انگلیسی از پلاک شروع می کنید و به نام کشور ختم میشود.

مثال ایرانی:

ایران، تهران، خیابان آزادی، کوچه سپهری، پلاک 5، واحد 8

تبدیل به آدرس انگلیسی:

Unit#8, No.5 Sepehri alley, Azadi St., Tehran, Iran

10- کشوری که در حال حاضر در آن سکونت دارید.

11- شماره تلفن (اختیاری است) : مثال نحوه نوشتن صحیح شماره تلفن در فرمت بین المللی :

شماره تلفن ایرانی : 09121112223

فرمت بین المللی : 989121112223+

مدارک لازم برای لاتاری آمریکا

12 آدرس ایمیل : مطمیئن باشید آدرس ایمیل را درست وارد کرده اید چون در آینده ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

13- بالاترین مقطع تحصیلی شما : برای هر مقطع تحصیلی مورد متناظر را که زیر آمده است انتخاب کنید.

دیپلم دبیرستان : High school degree

کالج یا دیپلم فنی: vocational school

فوق دیپلم یا لیسانس : University degree

فوق لیسانس : Master’s degree

دکتری: Doctorate degree

شرکت در لاتاری آمریکا

14- وضعیت تاهل : به ترتیب از بالا به پائین

  • مجرد
  • متاهل ولی همسرم سیتیزن آمریکا نیست ( بیشتر ایرانیان متاهل شامل این حالت میشوند)
  • متاهل و همسرم شهروند آمریکاست.
  • طلاق گرفته
  • بیوه شده
  • زندگی جدا از هم (قانونا)

15- تعداد فرزندان : در اینجا فقط تعداد فرزندان زیر 21 سال خود را که دارای پاسپورت معتبر هستند و قصد اقدام برای لاتاری آمریکا را دارند، وارد کنید.

نکته: سن فرزندان در تاریخ تکمیل این فرم باید کمتر از 21 سال باشد. و مهم نیست اگر زمان ورود به آمریکا سن آنها بیشتر شده باشد.)

برای ادامه و عبور از این قسمت دکمه Continue که با دایره قرمز مشخص شده را بزنید.

تکمیل فرم لاتاری

اگر در این قسمت همه بخشها درست تکمیل شده باشند به صفحه اطلاعات همسر و فرزندان (درصورت وجود) هدایت خواهید شد. اگر مشکلی در همین صفحه وجود داشته باشد برای شما با رنگ قرمز مشخص خواهد شد تا آنرا تصحیح کنید. حالا می توانید همین مشخصات را برای همسر نیز تکمیل کنید و دوباره همین مسیر را طی نمایید.

تاییدیه تکمیل فرم لاتاری

مهمترین بخش وقتیست که به پایان کار رسیدید. وبسایت لاتاری به شما تاییدیه ای را می دهد که توصیه میکنیم. آنرا ذخیره کرده پرینت کرده و در چند دستگاه مختلف نگهداری کنید. زیرا در بیشتر موارد در صورت قبولی در لاتاری هیچ پیامی برای شما نخواهد آمد و باید برای دیدن نتیجه اطلاعات مندرج در این برگه را وارد کنید.

تاییدیه تکمیل فرم لاتاری

دوبرابر کردن شانس لاتاری آمریکا

اگر متاهل هستید این شانس را دارید تا امکان قبولی در لاتاری آمریکا را دوبرابر کنید. کار سختی نیست کافیست اگر یکبار خود شما بعنوان متقاضی اصلی فرم را تکمیل کردید و همسر و فرزندان  اعضای وابسته به شما بودند، حالا یکبار از نو با اطلاعات همسر وی را متقاضی اصلی کرده و خود شما و فرزندان اعضای وابسته پرونده باشید. کاملا قانونی بجای یک شانس دو شانس برای خود ایجاد کرده اید.

مشخصات عکس لاتاری آمریکا

برخلاف تصور و هزینه های بالایی که برای گرفت عکس لاتاری صرف میشود. شما به یک گوشی تلفن همراه که کیفیت عکسبرداری خوبی دارد و نور کافی و یک پرده سفید در پشت رتان میتوانید عکس لاتاری را بگیرید و کافیست نکات زیر را رعایت کنید.

  1. عکس باید در 6 ماه گذشته گرفته شده باشد.
  2. پس زمینه عکس باید سفید و بدون طرح و یکدست باشد.
  3. صورت کاملا ره به رو رو به دوربین باشد.
  4. سایز عکس 2 اینچ در 2 اینچ (51 میلیمتر در 51 میلیمتر) باشد.
  5. اندازه سر بین 2/5 سانت تا 3/5 باشد.
  6. از روی عکسهای چاپ شده اسکن نشده باشد و نقطه نقطه نباشد.
  7. داشتن حجاب بلامانع است به شرطی که صورت کامل دیده شود.
  8. عکس بدون عینک و کلاه باشد.
  9. دور سر را با نرم افزارهای گرافیک نبریده باشید.
  10. تا حد امکان از دستکاری اضافی و روتوش عکس بپرهیزید.
  11. حالت چهره نرمال باشد( بدون ژست یا خنده اضافی در چهره).
  12. آرایش زیاد، و دستکاری چهره ممکن باعث رد شدن عکس شود.
  13. برای عکسبرداری از نوزاد روی زمین ملحفه سفید پهن کرده ، نوزاد زا روی آن گذاشته و عکس بگیرید.

نمونه عکسهای صحیح و قابل قبول برای لاتاری آمریکا

نمونه عکس لاتاری

نمونه عکسهای غیر قابل قبول در لاتاری آمریکا :

مشخصات عکس لاتاری

پاسخ به سوالات لاتاری آمریکا

در وبسایت گپ مهاجرتی در تلویزیون مهاجر، انجمن لاتاری گرین کارت آمریکا ایجاد شده که چندین دوست از آمریکا قبول زحمت کرده اند تا به سوالات شما به رایگان پاسخ دهند. کافیست روی لینک پاسخ به سوالات لاتاری آمریکا کلیک کنید.

برای همه شما خوانندگان تلویزیون مهاجر کانادا آرزوی موفقیت داریم. با به اشتراک گذاشتن یا لینک دادن به این صفحه در پروفایل اینستاگرام خود در نشر اطلاعات صحیح و رایگان به همنوعان خود شریک باشید. ابزار های اشتراک گذاری در تلگرام ، فیسبوک، واتساپ در پایین این صفحه تعبیه شده.

برای اینکه اولین نفر اخبار تلویزیون مهاجر را دریافت کنید. عضو کانال تگرام مهاجر تی وی شوید یا کانال اینستاگرام  تلویزیون مهاجر را دنبال کنید.

وبسایت رسمی لاتاری گرین کارت 2022

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 173 میانگین: 4.1]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

‫69 نظر از خوانندگان

  1. سلام الان یک روز از وقت معین شده برای تکمیل فرم گذشته . اگه الن فرمو پر کنم باطل به حساب میاد

  2. سلام وقت بخیر، من بعداز پرکردن فرم متوجه شدم که اسم وفامیل رو هم درفرم خودم وهم درفرم برای پدرم جابه جازدم.رد میکنن فرم رو؟

  3. سلام
    اگر از عکس هایی که سال قبل با اونها ثبت نام کردیم استفاده کنیم چه اتفاقی می افته؟
    البته عکسها رو روتوش کردم و کمی سایزشون رو دست کاری کردم.

  4. با سلام
    من یک فرزند ۴ ساله دارم. برای پاسپورتش اقدام کردم. اما هنوز پاسپورتش نیومده. میتونم ثبت نام کنم؟!

  5. سلام وقت به خیر ممنون از راهنماییی که گذاشتین فقط یه سوال دارم در قسمت 9 قبل وارد کردن آدرس لاین 1 یک فیلد هست چی باید بنویسم

  6. سلام من 19 ساله هستم ولی هنوز دیپلم نگرفتم، اشکالی داره ثبت نام کنم،؟ چون تا زمانی که جواب لاتاری میاد من دیپلم خواهم گرفت.
    ممنون

  7. سلام
    من یک فرزند 4 ساله دارم.برای ثبت نام لاتاری ایشون هم باید پاسپورت داشته باشه؟اقدام کردیم ولی هنوز پاسپورت صادر نشده است.
    با تشکر از شما

  8. با سلام و باتشکر .من پاسپورتم مشکلی نداره و همه مدارکم درسته فقط خانمم پاسپورت نداره تا بگیرم و بیاد بدستم برسه زمان ثبت نام تموم میشه چکار باید بکنم؟

  9. و یک سوال دیگه اگر سیتزن آمریکا رو داشته باشیم بعدش با سیتزن میتونیم واسه اقامت کانادا اقدام کنیم

  10. سلام بابک جان.اگر تو لاتاری اسممون در بیاد و نخوایم فعلا بریم. اقامتمون. لغو میشه یا نه?

  11. با سلام
    من هر کاری میکنم عکسم رو بارگذاری کنم نمیشه خطا میزنه حجم عکسم رو هم کم کردم پیکسل اون هم رو ۶۰۰تنظیم کردم ولی نمیره چکار باید کرد
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  12. سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون

    من خودم دیپلم ندارم ولی خانمم لیسانس داره. با توجه به اینکه بنده سرپرست خانواده هستم، ایشون میتونن اقدام کنن بعدش برای اقامت خودم و فرزندمون از طریق خانمم پوشش داده بشیم؟

    با تشکر

  13. سلام بابک جان.میخواستم ببینم اگه تو لاتاری قبول بشیم و نخوایم فعلا بریم امکان داره و اقامتمون لغو نمیشه

  14. سلام ممنون از راهنمایی خوبتون
    فقط تاریخ انقضای پاسپورت من تا 13 آبان 99 هست … آیا میتونم ثبت نام کنم یا باید تمدید کنم پاسپورتمو ؟؟؟؟

  15. با سلام

    میخواستم بدونم عکس پاسپورت خانوما که تو ایران با حجاب هستش اگه برای ثبت نام لاتاری از عکس با موی باز استفاده کنند مشکلی پیش میاد یا بهتره که ایرانی ها از عکس با حجاب استفاده کنند؟

  16. سلام مهندس بابك عزيز
    ممنونم از بابت زحماتتون
    يه سوال: عكس چاپ شده 3*4 كه از عكاسي گرفتم رو اسكنش كردم و با ACDC ريسايزش كردم و به اندازه مربوطه در آوردم آيا مورد قبول نيست؟

    1. با سلامو وقت بخیر ممنون از این پست مفیدتون عالی بود . واقعا من دیدم که بابت همین ثبت نام هزینه های آنچنانی میگیرن بعضی سایتها . یه سوال دارم اینکه اگر بر فرض لاتاری رو برنده شدیم باید بصورت دائم بریم آمریکا زندگی کنیم یا اینکه میشه اقامت رو گرفت و بد هر جای دنیا باشیم اوکی هست ؟

  17. سلام
    ببخشید برای نوشتن آدرس، که مربوط به شماره ۹ میشه. قسمت address line 1,2 محدودیت کلمه داره و از یه حدی بیشتر تایپ نمیکنه.اشکال نداره که شهر و کشور رو که مرسوم هست انتهای آدرس مینویسن رو ننویسیم در address line 1,2 ؟
    اگه نوشتنش الزامی یه تو این قسمت، چی کار باید کرد؟

  18. بابک جان ، ممنونم از همه اطلاعاتی که چه توی اینستا منتشر میکنی و چه روی سایت مهاجر میزاری،

    امیدوارم همیشه شاد و زندگیت لذت ببری..

    رضا

      1. سلام
        من اقامت عمان دارم میخواستم برای تبت آدرس باید آدرس ایرانم رو بنویسم یا عمان روبنویسم

          1. ایشون هم برای ثبت نام لاتاری پرسیدن که مقیم عمان هستن.باید ادرس ایران رو بنویسن یا عمان؟ این سوال منم هست

  19. سلام خسته نباشید خدمت شما دوست اندرکاران شبکه خوب و وزین مهاجر جواب لاتاری کی و چگونه اعلام میشه وار کجا باید بفهمیم که قبول شدیم ممنون از راهنماییتون

    1. در همین آدرسی که در سایت تلویزیون مهاجر اومده اعلام خواهد شد. در پایان نوشته کاملا توضیح دادیم که چه شماره ای رو باید نگه دارید تا برای چک کردن قبولی استفاده بشه

  20. سلام ممنونم از اطلاعات خوبتون
    اگر فقط خانمم در لاتاری قبول بشه یا خود من قبول بشم آیا هردوی ما میتونیم باهم بریم

  21. سلام آقا بابک ممنون از مطالب مفیدتون و زحماتتون .
    برای ثبت نام لاتاری درصورتیکه فایل عکس ۳*۴رو که به تازگی گرفتیم ، از عکاسی بگیریم یعنی بریزیم رو فلش ، خودمون میتونیم سایزش رو تغییر بدیم ؟چون سایزش باید ۵۰۰*۵۰۰ باشه .

  22. سلام بابک جان.
    برای پسر سه سالم هم میتونم فرم پر کنم؟ تا شانسمون سه برابر بشه؟ برای خودم و خانمم پر کردم. میخواستم ببینم برای فرزند سه ساله هم میشه پر کرد یا نه؟

  23. سلام و خدا قوت
    ممنون از اطلاعات دقیق و خوبتون
    ببخشید من۱۰ ساله جداشدم وفرزندم الان۱۴سالشه اماحضانت دائم دادم و هرگز نمیتونم ببرمش باخودم.برای پرکردن فرم لاتاری چکارکنم؟بزنم بدون فرزند و مطلقه یا بزنم مجرد
    لطفا راهنماییم کنین که چکارکنم ضمن اینکه وقت زیادی هم برای ثبت نام ندارم.

  24. با سلام و تشکر فراوان بابت وقت ارزشمندی که گذاشتید🌹
    فکر کنم یک نکته هست که معمولا کسی به اون توجه نمی کنه ؛ درسته که بردن لاتاری کاملا شانسیه و ربطی به سطح علمی و اجتماعی نداره ، اما در مرحله دوم ( دادن ویزا ) به هر کسی ویزا نمیدن ! مثلا یک مهندس برق با مدرک زبان شانس بیشتری برای دریافت ویزا نسبت به یک راننده تاکسی بدون معلومات زبانی داره … طبق آمار همین لاتاری قبلی حدود پنج هزار نفر از ایران بردن ولی پانزده نفر فقط ویزا گرفتن

    1. با سلام امید عزیز،
      خوشحال میشم بدونم منبع آمارتون کجاست. ضمن اینکه لاتاری برای جذب نخبه ها نیست و برای حفظ گوناگونی نژادی در آمریکاست و هیچ فرقی بین راننده تاکسی و مهندس نیست در صورتیکه بتونند همه شرایط رو احراز کنند.
      اگر سوال بیشتری دارید در انجمن سوالات لاتاری آمریکا مطرح کنید.

      1. سلام ببخشید با توجه به توضیحات شما من میخوام پدر و مادرم رو ثبت نام کنم. من و خواهرام که بالای ۲۱ سال هستیم برای ثبت نام پدر و مادرم نباید تو قسمت مربوط وارد بشیم؟ یعنی تعداد فرزندان رو برای پدر و مادرم باید ۰ بزنم؟

  25. سلام اقا بابک خسته نباشید من پسفند فامیلی داشتم همین اواخر حذفش کردم الان شناسنامه جدیدم تازه اومده ولی پاسپرتم که از قبل داشتم و مدرک تحصیلی با پسفند هستن میخواستم بدونم اشکال داره اگر من موقتا با این اطلاعات ثبت نام کنم تا زمانی که بتونم مدارک رو عوض بکنم

  26. با سلام.متاسفانه به تازگی گذرنامه من منقضی شده.آیا ثبت نام لاتری برای من امکان پذیر هست؟

  27. با سلام و سپاس از اطلاع رسانی تون
    فقط یک سوال که من یک دختر ۱۹ ساله دارم برای امکان این که یک سال نام هم به نام دخترم باشه و من زیر مجموعه قابل قبول هست؟

  28. خیلی ممنون از راهنمایی که گذاشتید چون همه میگن ثبت نام کنید تو لاتاری اما حتی آدرس سایت رو هم نمیدن و راهنمای کاملی بود و کاشکی کانادا هم لاتاری هم داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا