خواندنی هاکانادا

چرا کانادا جزو شادترین کشورهای جهان است؟

بررسی رتبه بندی کشور های شاد

کانادا یکی از شادترین کشورهای دنیاست؛ دلیل این امر بسیار جالب است. طبق گزارش Lenstore’s Global Health و همین‌طور شاخص شادی در جهان، این کشور به علت وجود سیستم درمانی عالی یکی از شادترین ملت‌ها را دارد.

به گزارش تلویزیون مهاجر، به نقل از «Narcity»، کانادا در رتبه‌بندی کشورهای شاد جهان در رتبه دهم است. فنلاند اول و پس از آن نیز دانمارک، سوییس و ایسلند قرار دارند.

happy

در گزارشی که منتشر شده آمده است که محققان برای بررسی شادترین کشور جهان داده‌هایی را که مرتبط با شادی بود با داده‌های مربوط به سلامتی افراد مقایسه کردند تا شباهت‌های موجود بین آنها را کشف کنند. آنها دریافتند که به جزء 84 کشوری که داده‌های مرتبط جمع‌آوری شده، کشورهایی وجود دارند که میزان شادی در آنها کم است ولی نتوانسته‌اند وضعیت سلامت آن کشورها را بررسی کنند.

همچنین میزان امید به زندگی، فعالیت بدنی و وضعیت بینایی در این کشورها مورد بررسی قرار گرفته است. در گزارش آمده: «اولین مسأله‌‌ای که در بین داده‌ها چشمگیر به نظر می‌رسید این بود که این ده کشور از نظر فراهم آوردن خدمات بهداشتی برای شهروندان خود در درجه بالایی قرار دارند. این امر در کنار فاکتورهایی مثل امید به زندگی و میزان کلی کیفیت و دسترسی به خدمات بهداشتی باعث شد تا مشخص گردد که چه کشورهایی در میان شادترین‌ها هستند.»

 

 

عضو کانال تگرام مهاجر تی وی شوید.
کانال یوتیوب تلویزیون مهاجر را دنبال نمایید.
کانال اینستاگرام آسانترین راه ارتباط

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 7 میانگین: 3.1]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

‫2 نظر از خوانندگان

  1. I am not sure who did the study and how many other countries health care system were involved, but in Canada to get an MRI for breast cancer you got to wait in lines for months ! And you say ” the best health care system in the world “?
    You know? Not all these people are stupid !

    1. سلام دوست عزیز
      چون میدونم قادر به فارسی خوندن هستین و برای اینکه سایر مخاطبین هم استفاده کنند به فارسی پاسخ میدم .
      در متن اشاره شده که 84 کشور از جهات مختلف از جمله سیستم درمانی مورد بررسی قرار گرفته اند و در مطالبی که منتشر میکنیم از منابع معتبر استفاده میشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا