سایر کشورها

پنج کشور خطرناک جهان در سال 2021

خطرناک‌ترین و امن‌ترین کشورهای جهان کدام‌اند؟

یک شرکت فعال در زمینه امدادرسانی بین‌المللی، کشور های خطرناک جهان در سال 2021 را برشمرد و توصیه کرد در سال ۲۰۲۱ به این کشورها سفر نکنیم.

به گزارش تلویزیون مهاجر به نقل از روزنامه دیلی‌میل، به اعتقاد کارشناسان این شرکت، لیبی، سوریه، افغانستان، عراق و جمهوری آفریقای مرکزی در صدر فهرست خطرناک‌ترین کشورها در کره خاکی هستند که نباید به آنجا سفر کرد.

این شرکت که حیطه فعالیت‌هایش ارائه خدمات درمانی و امنیتی بوده و مقرش در سنگاپور است همچنین کشورهای گرینلند، سوئیس، اسلوونی، نروژ، فنلاند و دانمارک را در زمره امن‌ترین کشورهای جهان به شمار آورد.

در این رده بندی نیوزیلند امن ترین کشور از لحاظ شیوع ویروس کرونا اعلام شده و کشورهای تانزانیا و نیکاراگوئه در رده‌های بعدی  قرار گرفتند.

در همین راستا کارشناسان این شرکت نسبت به سفر به کشور گرجستان به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا هشدار داده و اردن و چند کشور دیگر اروپایی هم به عنوان کشورهای در معرض خطر شیوع گسترده ویروس کرونا اعلام شده‌اند.

در این گزارش به مسافران توصیه شده از سفر به کشورهای ونزوئلا، کره‌شمالی، لیبی، جنوب سودان و یونان هم به دلیل نبود امکانات بهداشتی و درمانی کافی امتناع کنند.

عضو کانال تگرام مهاجر تی وی شوید.
کانال یوتیوب تلویزیون مهاجر را دنبال نمایید.
کانال اینستاگرام آسانترین راه ارتباط

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 6 میانگین: 4.2]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا