اخبار کانادااخبار

وضعیت بازار مسکن ونکوور در پاییز

رونق بازار مسکن ونکوور در فصل پاییز

بازار مسکن ونکوور در فصل پاییز رونق می یابد

بر اساس اعلام رویال پیج، رکود فروش مسکن در شهر ونکوور به دلیل شیوع کرونا در اوایل سال 2020، منجر به رونق آن در فصل پاییز شده است.

بر اساس آخرین نظرسنجی قیمت مسکن و پیش بینی تحقیقات در این بازار توسط صاحبان بنگاه های املاک و مستغلات، تقاضای متراکم همچنان منجر به فروش بی سابقه در منطقه می شود و در نتیجه قیمت ها نیز سیر صعودی می یابد.

رویال پیج گفت قیمت کل مسکن در منطقه ونکوور بزرگ در سه ماهه سوم، در مقایسه با سال گذشته با 4.4 درصد افزایش همراه بوده و به بیش از 1.1 میلیون دلار رسیده است. برای سه ماهه چهارم نیز افزایش 4.5 درصدی پیش بینی می شود.

گفتنی است برای خانه های مستقل بیشترین تقاضا وجود دارد، زیرا خریداران به دنبال فضای بیشتر، دفاتر کار خانگی و فضای شخصی خارج از خانه هستند. در عین حال بررسی ها نشان دهنده آن است که تقاضا برای کاندوهای ارزان قیمت نیز همچنان به قوت خود باقی است.

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 4 میانگین: 5]

تحریریه مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا