اخبار کانادااخبار

برنامه مهاجرتی کانادا بعد از کرونا

کانادا قصد ندارد مهاجرت را متوقف کند

وزیر مهاجرت کانادا آقای مارکو مندچینو اعلام کرد: کانادا برای جلوگیری از کاهش نیروی کار در بخش کشاورزی و تولید مواد غذایی، صدور ویزا برای کارگران موقت را تسریع خواهد کرد .او افزود” تا پاییز امسال بعد از مشاوره با اعضای دولت به احتمال زیاد شرایط تسهیل شده ای را برای اجازه کار بعد از تحصیل دانشجویان بین المللی (PGWP) به اطلاعتان خواهیم رساند.”

امروز 5 ماه می مصادف با 15 اردیبهشت ماه 1399،وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا در گفتگویی یکساعته با بخش حقوق مهاجرت کانون وکلا کانادا به مواردی چون شرایط مهاجرت، ویزای نیروی کار موقت و دانشجویان بین المللی پرداخت. او گفت: “مهاجرت کاملا برای بهبود و موفقیت اقتصاد کانادا با اهمیت است و ما همچنان بر مهاجرت و حفظ ظرفیتهای آن تاکید خواهیم کرد”.

نسبت نیروی کار به بازنشستگان، در کانادا رو به کاهش است و از این لحاظ پذیرش مهاجر برای کانادا بسیار حیاتی است.

او گفت:” شیوع کرونا، هرگز نمیتواند برنامه ریزی های بلند مدت دولت کانادا را تغییر دهد. چرا که نسبت نیروی کار به بازنشستگان، در کانادا رو به کاهش است و از این لحاظ پذیرش مهاجر برای کانادا بسیار حیاتی است. وی همچنین افزود: این اولین بار نیست که کانادا با چالش های همه گیر و اقتصادی روبرو شده است، کانادا علیرغم چنین چالش هایی با خوشامد گویی به مهاجران جدید باز هم به رشد خود ادامه داده است.

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 3 میانگین: 1.3]

ادمین مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

‫11 نظر از خوانندگان

  1. سلام تشکر آقا بابک بابت اطلاعات مفیدی که در اختیار ما میگذارید

  2. سلام آقا بابک
    ممنون بخاطر اطلاعات خوبی که در اختیار ما می گذارید
    من یک دانشجوی تخصص هستم بنظرتون من بخوام بیام کانادا چقدر طول می کشه که بتونم کار کنم در این زمینه می تونید راهنمایی کنید یا شخص آگاه به این مساله رو بهم معرفی کنید.
    ممنون

  3. سلام اقا بابک اقامت کاری بعد از چه مدت به اقامت دائم تبدیل میشه و یک راهنمایی بابت سریع اموختن زبان انگلیسی ممنونم

  4. سلام آقا بابک ما درخواست ویزای کار پنج ساله کانادا داده بویدم و ۸ مارس اطلاعات بیومتریک خودمون را در دفتر مرکزی ویزای کانادا در استانبول ترکیه ثبت کردیم آیا به خاطر کرونا روند پاسخگویی متوقف شده بنظرتون؟ یا داره روال عادیشو طی میکنه و بعد سه ماه جواب میاد برامون؟ لطفا پاسخ بدید ممنون.
    در ضمن من شمارو در اینستاگرام هم دنبال میکنم واقعا نرسی از پست ها و لایوهای مفیدتون♥️

    1. درود به شما آقا/خانم زربان،
      روند رسیدگی کمی کند شده چون بسیاری از کارمندان اداره مهاجرت بدلیل شیوع کرونا دورکاری میکنند. ولی من امیدوارم بزودی شما خبر خوش صدور ویزا رو دریافت کنید.

  5. آقای بابک خیلی‌ممنون از سایت و اطلاعات مفیدتون، سوالی که دارم اینه که آیا حتما برای مهاجرت به کانادا باید وکیل داشته باشیم و در نبود وکیل ممکنه پروسه مهاجرت طولانی تر بشه؟ و اگه خودمون بخواهیم اقدام‌کنیم به چه سایتهایی باید مراجعه کنیم؟
    خیلی ممنون 🙏

    1. سلام و وقت بخیر و تشکر از پیام شما، خیر هیچ الزامی در داشتن وکیل نیست و میتوانید از وبسایت رسمی رسمی CIC اقدام فرمایید

    2. سلام آقا بابک عزیز،ای کاش برنامه مهاجرت برای همه آسان می شد تا همه به آرزوی رفاهیات ارزشمند خود که لایق آنند برسند.
      در ضمن ،من ویزای تحصیلی اقدام کردم ولی تاکنون بدلیل قرنطینه بودن ،پذیرشی برایم گرفته نشد و سردرگم هستم چونکه نوسانات زیادی در اقتصاد وجود دارد.
      به امید خدا که هر چه سریعتر پرونده پذیرشم درست بشه و بتونم زودتر به کانادا بیام .
      چه زمانی قرنطینه کانادا تموم میشه و استارت پرونده ها و پذیرش تحصیلی زده میشه.سپاسگزارم از لطف شما.🙏🏻👍

      1. سلام به شما حسین عزیز، ما هم بهترین ها رو برای شما و هوطنانمون آرزومندیم. خیلی هنوز مشخص نیست ولی من فکر میکنم حدود مرداد ماه محدودیت های قرنطینه در کانادا برداشته بشه، البته این فقط یک حدس هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا