اخبار کانادااخبار

نتایج جدیدترین پذیرش استانی بریتیش کلمبیا

صدور دعوتنامه توسط بی سی برای متخصصان IT

بریتیش کلمبیا برای 72 نیروی کار IT دعوتنامه صادر کرد

بریتیش کلمبیا برای متقاضیانی که در بخش فناوری کار می کنند، جهت تقاضا برای انتخاب شدن از طرف استان دعوتنامه صادر کرد. در تاریخ 6 اکتبر، از طریق پایلوت فناوری برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا (BC PNP)، در مجموع برای 72 متقاضی دعوتنامه صادر شد.

از متقاضیان زیرمجموعه های نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی در هر دو مسیر اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا (EEBC) و Skills Immigration، در آخرین دور قرعه کشی دعوت به عمل آمد.

حداقل امتیاز مورد نیاز متقاضیان در هر دو زیرمجموعه 80 بود، که نسبت به قرعه کشی های حوزه فناوری که از اوسط ژوئن برگزار شد، هیچ تغییری نکرده است.

بریتیش کلمبیا قرعه کشی های پایلوت فناوری را به صورت هفتگی برگزار می کند که از طریق آن متقاضیانی که در 29 شغل واجد شرایط پیشنهاد شغلی دارند، جهت تقاضا برای انتخاب شدن از طرف استان، دعوتنامه دریافت می کنند.

بریتیش کلمبیا

هدف از پایلوت فناوری که در سال 2017 راه اندازی شد، کمک به بخش فناوری بریتیش کلمبیا است تا به استخدام کارمندان در بخش IT بپردازد و از این طریق به رفع نیازهای فعلی بازار کار کمک کند.

متقاضیان برای واجد شرایط بودن در برنامه پایلوت فناوری باید در یکی از مسیرهای مهاجرت استانی موجود در بریتیش کلمبیا ثبت نام شوند و در یکی از مشاغل واجد شرایط در پایلوت فناوری، پیشنهاد شغلی حداقل 12 ماهه داشته باشند.

متقاضیان برای درخواست از طریق دسته های Skills Immigration یا اکسپرس انتری بریتیش کلمبیا، باید ابتدا از طریق پورتال آنلاین BC PNP، یک پروفایل ایجاد کنند و در (Skills Immigration Registration System (SIRS ثبت نام نمایند.

بریتیش کلمبیا

متقاضیان بر اساس معیارهایی مانند تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان انگلیسی و محل کار مورد ارزیابی قرار می گیرند. پس از اینکه متقاضی تأیید شد، می تواند از نامزدی استانی خود استفاده کند و تحت دسته گزینش استانی به اداره شهروندی و مهاجرت کانادا، برای اقامت دائم درخواست دهد.

متقاضیان اکسپرس انتری که از بریتیش کلمبیا، نامزدی استانی دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی را در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) دریافت می کنند که این امتیاز اضافه دریافت دعوتنامه را در پذیرش های بعدی اکسپرس انتری تضمین می کند.

بریتیش کلمبیا قرعه کشی ها را از طریق دسته ها و مسیرهای مختلف PNP به صورت هفتگی برگزار می کند. هفته گذشته این استان در بزرگ ترین پذیرش امسال خود، برای 450 متقاضی مهاجرت استانی دعوتنامه صادر کرد. سپتامبر، ماهی شلوغ برای بریتیش کلمبیا بود، زیرا این استان در این ماه در مجموع 7 قرعه کشی را تحت دسته ها و مسیرهای PNP خود برگزار کرد و برای بیش از 1،430 متقاضی مهاجرت به این استان دعوتنامه صادر نمود.

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 13 میانگین: 4.3]

تحریریه مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

‫5 نظر از خوانندگان

  1. با سلام
    من تمامی مراحل رو مطابق با آنچه که ذکر شد پیش رفتم،گویا ثبت نام از این طریق نیاز به job offer و یا work experince در کانادا دارد ؟؟؟ اگر من اشتباه متوجه شدم می شه لطفا راهنمایی بفرمایین., و اینکه مشاغل مورد نظر رو کجا می شه دید؟سپاس

  2. سلام
    اول از همه بابت زحماتتون و انتشار تجربیات مهاجرت تشکر و قدردانی ویژه میکنم
    دوم اینکه از شما تقاضا دارم در مورد مهاجرت از طریق دارا بودن گواهینامه پایه یک به کانادا تحقیق کنید و انتشار بدید
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا