اخبار کانادااخبار

وضعیت ثبت نام CRB در روز اول

درخواست 240،000 نفر برای دریافت CRB

درخواست 240،000 متقاضی در روز اول ثبت نام CRB

به گفته نخست وزیر، جاستین ترودو، بیش از 240،000 کانادایی برای دریافت کمک هزینه CRB که دولت فدرال برای جبران خسارات ناشی از کووید_19 ایجاد کرد، تقاضا داده اند. ثبت نام جهت درخواست CRB از روز دوشنبه آغاز شد.

روز سه شنبه، در یک کنفرانس رسانه ای، ترودو از بروزرسانی برنامه های دولت خبر داد که بر اساس آن برنامه Canada Recovery Benefit یا CRB، جایگزین برنامه Canada Emergency Response Benefit یا CERB شد.

هدف از این برنامه کمک به کارکنانی است که برای دریافت بیمه بیکاری (EI) یا دیگر برنامه های حمایتی واجد شرایط نیستند. در صورتی که به دلیل کووید_ 19 کار خود را متوقف کرده باشید یا درآمدتان حداقل 50 درصد کاهش یافته باشد، برای استفاده از CRB واجد شرایط خواهید بود.

CRB

این کمک هزینه معادل 500 دلار در هفته است و تا 26 هفته نیز ادامه خواهد داشت و هر دو هفته یک بار پرداخت می شود. لازم به ذکر است این برنامه در روز دوشنبه آغاز شد، اما بر طبق قوانین آژانس درآمد کانادا (CRA)، دارای اشکالاتی نیز بود.

سخنگوی CRA  روز دوشنبه از طریق ایمیل به Global News  اعلام کرد: «اوایل امروز، آژانس درآمد کانادا در رابطه با درخواست ها با اشکالات فنی مواجه شد. در حال حاضر مشکلات فنی حل شده و درخواست های ارسال شده برای دریافت کمک هزینه بازیابی شده اند.»

CRB یکی از 3 برنامه حمایتی جدیدی است که اتاوا پس از CERB برای تحت پوشش قرار دادن کارکنانی که به EI دسترسی ندارند، اجرا کرده است.

CRB

دولت اتاوا همچنین برنامه Canada Recovery Caregiving Benefit یا CRCB را برای والدینی که کودکانی دارند که نمی توانند به مهد کودک یا مدرسه بروند و نیز برنامه Canada Recovery Sickness Benefit یا CRSB را برای کسانی که به کووید_19 مبتلا شده اند یا بیماری پرخطر دارند، ایجاد کرده است.

بر اساس پیش بینی دولت فدرال 700،000 کانادایی برای دریافت این کمک هزینه ها درخواست خواهند داد. تخمین زده می شود که 4.7 میلیون کانادایی در ماه آگوست CERB دریافت کنند.

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 10 میانگین: 3.2]

تحریریه مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا