اخبار کانادااخبار

چهار شهر کوچک کانادا با فرصت های شغلی زیاد

مقرون به صرفه ترین شهرهای کوچک کانادا برای کار مهاجرین

چهار شهر کوچک کانادا با فرصت های شغلی زیاد

زندگی در شهرهای بزرگ کانادا در کنار فرصت های شغلی زیاد مشکلاتی همچون طی مسافت های طولانی برای کار، هزینه های بالای زندگی را به همراه دارد. در این بین شهرای کوچکی در کانادا هستند که در کنار فرصت های شغلی مناسب، نزدیکی به شهرهای بزرگ و هزینه های پایین زندگی را با ساکنین خود هدیه میکنند. با هم در تلویزیون مهاجر، چند شهر که علیرغم ابعاد و جمعیت کمتر مزایای زندگی و کار در شهر های بزرگ را دارند بر می شماریم.

1.شهر گوئلف (Guelph)، شهری در جنوب غربی تورنتو است با بیش از 140 هزار نفر جمعیت. شهر گوئلف دارای یکی از بهترین نرخ های تولید کار در کل کانادا می باشد. شرکت هایی مثل Linamar و Skyjac در اقتصاد این شهر تاثیر بسزایی دارند. نزدیکی به تورنتو و نیز هزینه پایین زندگی در شهر گولف، این شهر را به مقصد اصلی مهاجرین تبدیل کرده است.

شهر گوئلف دانشگاه خوبی به همین نام را در دل خود جای داده است و فاصله کمی با شهر های واترلو ، کیچنر و کمبریج دارد.

شهر گوئلف کانادا
شهر گوئلف کانادا

2. ابوتسفورد (Abbotsford) شهر در 50 کیلومتری شرق ونکوور. این شهر بیشترین تنوع در فرصت های کاری را دارد. این شهر در حوزه های حمل ونقل ،کشاورزی ،فیلم سازی و همچنین در صنایع هوا وفضا نیز بواسطه وجود شرکت های بزرگ هوا و فضا همانند شرکت های Cascade Aerospace و Conair Group Inc رشد و پیشرفت جالبی داشته است. از مزایای دیگر شهر ابوتسفورد می توان به نزدیکی به مرز ایالات متحده و نیز مجاورت با ونکوور اشاره کرد.

شهر ابتسفورد کانادا
شهر ابوتسفورد

3. پیتربورو (Peterborough) یکی از بهترین شهرهای کانادا برای کاریابی در حوزه های مهندسی که در استان اونتاریو کانادا می باشد. هر موقع از شهر پترزبورگ نام برده می شود، بی تردید شهر الکتریکی کانادا در ذهن شکل مبگیرد به همین جهت ، شهر پیتربورو صنایع مادر همانند جنرال الکتریک و اوکار اوتس را برای تاسیس شرکت در دهه 1900 جذب کرده است.

متاسفانه، بخش تولیدی شهر بواسطه تعطیلی شرکت جنرال الکتریک در سال 2018 با رکود اقتصادی مواجه شد. با این حال شرکت کواکر همان سال، در حدود 700 نفر استخدام کرد. در سال های اخیر شهر پیتربورو با پیشرفت در بخش های بهداشتی، آموزشی و صنایع خدماتی توانسته است خود را از وابستگی به صنایع تولیدی محض خلاص نماید.

شهر پیتربرو کانادا
شهر پیتربورو

4. هالیفاکس (Halifax) با بیش از 400 هزار نفر جمعیت، پرجمعیت ترین شهر ناحیه آتلانتیک کانادا و پایتخت استان نواسکوشیا کانادا است. هلیفکس همچنان پایه های اقتصادی قوی خود را حفظ کرده است. فقط بخش کشتی سازی هالیفاکس بیشترین تعداد استخدامی ها را با بیش از 20% شاغلین به خود اختصاص می دهد. وجود استاندارد زندگی بالا به همراه هزینه زندگی مقرون به صرفه نیز باعث این رشد فرصت های کاری در هالیفاکس شده است.

شهر هالیفاکس کانادا
شهر هلیفکس

تلویزیون مهاجر کانادا تلاش می کند، اطلاعات مورد نیاز مهاجران برای موفقیت در زندگی آنها پس از مهاجرت را استخراج کرده و در اختیار آنها بگذارد. برای اینکه اولین نفر اخبار تلویزیون مهاجر را دریافت کنید. عضو کانال تگرام مهاجر تی وی شوید یا کانال اینستاگرام ما را دنبال کنید.

چطور بود؟ ستاره بدین.
[کل: 15 میانگین: 4.2]

تحریریه تلویزیون مهاجر

تلویزیون مهاجر در سال ۱۳۹۸ در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد. هدف اصلی تلویزیون مهاجر که یک رسانه مشتمل بر ۸ بخش مختلف است٬ انتقال اطلاعات صحیح به مهاجران فارسی زبان و علاقمندان مهاجرت٬ فارغ از هر جهت گیری مذهبی و سیاسی می باشد. در تلاشیم مهاجرت را توام با آگاهی و راه موفقیت را برای مهاجران هموار سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا